Pages

Tuesday 12 December 2017

Murah Dan Sedap Di Polperro Steak House Shah Alam Seksyen 7

Ketika kaki ni pertama kali melangkah ke sini dulu mula mula fikir mesti mahal seperti restoran restoran yang lain.Tapi takpe lah bukannya nak datang makan setiap masa kat sini kan.Ntah-ntah ni kali pertama dan terakhir.Ooopppss.Masa tu bukan main Confident lagi cakap macam tu walhal belum pun lagi tengok menunya.Masa ni kami saya ambil ruang bahagian dalam restoran dan tepi dinding sebab nak duduk selesa sikit.Citu ada sofa.Hehehe.
Kali kedua saya pergi baru je lagi sebab teringin sangat nak makan chicken chop.Kali kedua? Haaaa ni saya ni kongsi cerita dengan korang ni.Masa first time pegi bukan main lagi kan saya fikir mungkin itu kali terakhir saya makan di sini tapi saya silap.Kali ni saya datang lagi dengan rasa gembira dan tak malu dengan kata-kata saya sebelum ini.Hahaha. 
Apa yang menarik di sini ialah tentang harga makanan yang murah diberikan kepada setiap menu yang ditawarkan.Portion yang diberikan juga cukup besar dan begitu mengenyangkan.Eh bukan,paling tepat ialah terlebih kenyang sebenarnya jika makan di sini.Korang juga tak perlu susah-susah tambah duit untuk order side dish sebab main dish pun jenuh nak menghabiskannya.Tapi jika Korang adalah orang yang berselera besar mungkin takde masalah nak order lebih dari satu menu.janji korang boleh habiskan.Membazir itu saudara syaitaannn.
Gambar kat bawah ni ketika kali kedua saya makan di sini.Chicken Chop Rm9.90 sahaja.Saya ulangi hanya RM9.90 sahaja.Jus orange yang saya order juga hanyalah RM3.50.Mungkin ada yang fikir ‘alaaaaa tempat lain ada je chicken chop yang harga rm6.90 je’.Saya nak bagitau sebenarnya harga ni cukup murah bagi sesebuah restoran western apatah lagi saiz hidangan yang besar.


Sesiapa yang belum pernah cuba makan kat sini saya sarankan agar korang pergilah cuba makan di sini.Dah cuba nanti jangan lupa share pendapat korang ya.

Alamat              : 7, 2, Jalan Kristal J7/J, Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
Waktu operasi : 5pm - 1.30am



No comments:

Post a Comment

YOU DON'T NEED A SILVER FORK TO EAT GOOD FOOD © . Designed by MaisarahSidi.com