Pages

Monday 4 December 2017

Chicken Dumpling Soup Yang Lazat Di Chicken Rice Shop

Dinner di Chicken Rice Shop bukanlah pengalaman baru bagi saya kerana restoran ni sudah disenaraikan sebagai restoran kegemaran saya.Hearty Value Meal sudah menjadi pilihan utama saya dan sudah pasti saya memilih Hainanese Chicken Rice Meal lagipun set ni sekali dengan pie tie kegilaan saya.Pernah tak korang makan di pie tie di sini? Mesti pernah kan? Jika makan pie tie sedap sangat kalau korang letak sambal cili yang diberi dan sedikit halia hancur tu dan makan pie tie tu dengan sekali ngap je.Tetiba meleleh pula air liur ni.
Untuk kali ni saya order meal set seperti biasa dan kawan saya order chicken dumpling soup sebagai tambahan.This is the first time saya makan chicken dumpling soup di sini and what can i say is absolutely delicious.Really.Di bawah ni saya sertakan gambar chicken dumpling soup yang ada di Chicken Rice Shop.Nampak lazat kan?

No comments:

Post a Comment

YOU DON'T NEED A SILVER FORK TO EAT GOOD FOOD © . Designed by MaisarahSidi.com