Pages

Thursday 21 December 2017

ABC Di Kopitiam

Cuba tengok gambar di sebelah.
Inilah ABC yang saya order ketika melepak di salah sebuah kedai Kopitiam bersama dengan kawan-kawan.Ini adalah kali pertama saya order ABC di sini memandangkan jam dah lebih dari 9pm.Awalnya saya taknak makan tapi mesti kawan-kawan rasa tak best kan bila diorg makan tapi saya tak.Jadi saya order ABC untuk elak dari makan makanan berat.
Komen saya tentang ABC ni okay la.Tak terlalu manis dan ada rasa durian sikit(order ABC durian).Saya bayangkan ada durian seulas ataupun isi durian yang berkrim dalam ABC tapi sangkaan saya meleset.Tak nampak pun kat mana duriannya dan bila makan lidah memerlukan deria yang baik untuk merasai rasa durian.
Secara keseluruhan ABC Durian ni not bad.


No comments:

Post a Comment

YOU DON'T NEED A SILVER FORK TO EAT GOOD FOOD © . Designed by MaisarahSidi.com