Pages

Monday 20 November 2017

Mee Sedap Tanpa Bahan Pengawet 100% Asli



Okay cite ni berlaku last week pada hari sabtu pukul 2pm dimana my friend Kak Zue yang saya dah anggap macam kakak saya jemput saya dari tempat kerja.Dia mintak saya temankan dia pergi tesco Shah Alam nak beli makanan kucing katanya.Ok la saya setuju temankan dia pergi beli makanan kucing di tesco.Pada awalnya takde la plan nak makan sebab katanya sekejap je.Tapi biasa la kan kita ni hanya mampu merancang tapi tuhan yang menentukan.
Alaaa korang pun mesti biasa macam ni kan,lain yang dirancang lain pula yang jadi.Saya sendiri pun asalnya nak temankan dia beli makanan kucing je tup tup saya pula yang shopping kat tesco tu.Alaahaiii.Takpe la shopping barang dapur je bukan barang yang bukan bukan.Sakit hati bila sampai di kaunter bayaran takde plastik.Nak bayar 20sen pun taknak bagi.Aduiiiiii sumbat la segala sayur dan botol kicap dalam handbag.
Lama pulak kitorng kat tesco ni.Makan la dulu.Ada satu gerai kat food court ni mee yang disediakan merupakan mee yang dia buat sendiri.Haa jangan tak percaya.
Ni haaaa saya lupa nama dia.Ermmm maybe Chicken Qinghai Noodles or Chinese Qinghai Noodles? Gerai ni ada di food court Tesco.Biasanya kita memang tak peduli kan no gerai?kita lebih fokus apa yang gerai tu jual betul tak?Jadi gerai yang mana tu saya tak tau boleh buat tinjauan sendiri kalau ke food court tesco Shah Alam.Soriiii.
Tengok la mee dia fresh gitu.Try la.Bagi saya memang sedap.Korang nak tau kenapa? Sebab saya tak minat mee tapi kalau makan kat sini saya boleh habiskan satu pinggan tu sekejap saja.Gambar kat atas tu saya punya mee,Chinese Qinghai Noodles namanya.I think so.hahaha.Lupa nama dia.But nama Qinghai Noodles tu pasti.
Kat atas ni pula Beef Noodles Soup With Veggie.Yang ini Kak Zue yang order.

So how adakah korang rasa nak cuba mee kuning ni.

No comments:

Post a Comment

YOU DON'T NEED A SILVER FORK TO EAT GOOD FOOD © . Designed by MaisarahSidi.com