Pages

Wednesday 15 November 2017

Hot & Roll Pilihan Bijak Buat Penggemar Makan Santai



Jika anda mencari makanan simple dan cepat Hot & Roll boleh dijadikan sebagai pilihan anda.Pelbagai menu menarik disediakan di sini seperti Sweet Crispy Wrap,Sweet Paratha Wrap,Savoury Crispy Wrap,Savoury Paratha Wrap,Chapatti Wrap,Pita Wrap dan Wholemeal Wrap. Minuman juga disediakan seperti Homesoy,Orange Juice,Ice Lemon Tea,Milo dan banyak lagi.
Di bawah ni adalah senarai menu yang disedikan di Hot & Roll.Menarik kan jika melihat menu yang ditawarkan.



             
BBQ Chicken Pita Wrap
Cheezy Beef Wholemeal Wrap
Masa yang diambil untuk menyiapkan hidangan yang dipinta pelanggan juga tidaklah lama lebih kurang 10 minit sahaja.Anda boleh makan di gerai Hot & Roll sambil melepak ataupun boleh makan sambil berjalan menuju ke destinasi anda.
Dari segi harga bagi saya tidaklah murah dan tidak juga mahal.Still boleh diterima kerana bahan yang digunakan juga boleh tahan mahalnya especially cheese,beef and chicken.Lagipun Hot&Roll ini bukanlah makanan yang boleh mengenyangkan perut berjam jam lamanya.Hanya sekadar buat alas perut yang kosong atau makan santai.Makanan ini boleh dikategorikan sebagai makanan santai seperti cekodok,pisang goreng,keropok lekor dan roti canai.


No comments:

Post a Comment

YOU DON'T NEED A SILVER FORK TO EAT GOOD FOOD © . Designed by MaisarahSidi.com